onsdag 20 oktober 2010

Oplanerad sovmorgon

Det var tänkt att jag skulle vara på skolan för föreläsning klockan 8 i morse, men när väckaren ringde kunde jag verkligen inte dra min trötta kropp ur sängen. Så jag skickade ett sms till en av kamraterna att jag tog sovmorgon. Klockan 9 klev jag istället upp, mycket piggare!

Nu är frukost intagen och det är dags att ta itu med resten av dagen:
  • tömma hyllorna i hallgarderoben - ner i lådor!
  • skruva ner kökshylla
  • torka ur tömda köksskåp och garderoben
  • städa spis och ugn
  • träna kl 17
  • ta ner alkovdraperi
Ja, det är det viktigaste att hinna med idag. Sen så finns det alltid mer packning och städning att ta itu med om jag skulle få tid över! Tog itu med att byta filter i köksventilationen, men då själva isoleringsskivan (som är galet sned) skulle sättas tillbaka så misslyckades jag totalt. Jag har ju haft hjälp tidigare gånger. Så det hela slutade med att jag fick händerna fulla i glasfiber och att jag skickade en felanmälan till min hyresvärd i hopp om hjälp med fanskapet. Hoppas de hör av sig under dagen.

Bara 2 nätter kvar i lägenheten nu!

Inga kommentarer: