måndag 12 april 2010

Försöker starta om

Så var det måndag igen efter en fullspäckad helg. Dugga i fredags förmiddag (som jag fick veta idag att jag klarade!) och därefter dök P upp och efter ytterligare 45 minuter rullade familjen in i stan. Så under kvällen blev det god mat, lite försenat födelsedagsfirande för min del (med kanonfina presenter!), x antal glas vin och så en del tv-spel. Buzz och Singstar. Mina grannar fick lyssna på högkvalitativ underhållning från min lägenhet :)

Lördagen blev en shoppingdag. Mamma, pappa och jag lyckades få med oss ett par klädkassar och kvällen blev en repris av fredagen.

Igår så åkte vi till Österbymo och visade upp P's nya hus och den lilla by jag har spenderat så mycket tid i på sistone :) Mycket trevligt. Lite mer solsken hade inte skadat, men det regnade i alla fall inte, så det är väl dumt att klaga! Lyx med thai-mat till middag och efter att ha hjälpt pappa med deklarationen blev det kladdkaka och ett besök från R som kom förbi och hejade på familjen. Summa kardemumma: en kanonhärlig helg med mina favoritmänniskor här i världen :)

I morse åkte familjen uppöver igen, så nu sitter jag ensam i min lilla lägenhet och funderar på hur man gjorde nu igen när man var ensam :P Funderar på att ta itu med lite plugg, men känner mig sådär lagom sugen. Träning om 2 timmar, så jag har något att uppehålla mig en stund med. Jag tror att jag ska slappa en stund till och läsa lite bloggar, sedan får vi väl se om jag lyckas öppna böckerna :)

Inga kommentarer: