söndag 8 mars 2009

På sparlåga

Det blev en väldigt lugn lördag för min del igår. Vid 11 var vi ett gäng som möttes på skolan för att vara hejarklack i den årliga sandslottstävlingen. "Vårt" lag åkte dock ut efter andra omgången, så då gav vi också upp. Jag, Emma, Jacky och Andreas intog lunch på McDonalds (och mobbade jacky för hans ballongfobi) innan vi splittrades. Fast Jacky följde med hem och kollade på X-Men 3. Jag älskar X-Men filmerna! :D Såg även nr 1 efter att Jacky gått hem och medans jag väntade på att R skulle komma hem från skolan (vissa har ju energi och disciplin att hårdplugga även på helgerna). Pommes och korv blev det till middag samt ytterligare en film: Twilight, den hypade vampyrfilmen från USA. Riktigt bra film!
Jag gav upp strax efter 22 och gick och lade mig.
Som sagt, jag gick på sparlåga hela dagen. Jättetrött! Och nej, jag var inte bakis.
Idag är det söndag och energinivån verkar inte ha höjts nämnvärt, men idag ska det bli lite plugg i alla fall. Men först: frukost!

Inga kommentarer: