måndag 16 februari 2009

På tomgång

Just nu är det väldigt lågt tempo här hemma. Jag har absolut ingen energi i kroppen, men försöker ladda för att gå och ställa mig i duschen efter att ha ögnat hela eftermiddagen åt att titta igenom 4 avsnitt Private practice. Laga mat känns som ett alldeles för stort projekt, men då får man kanske vara glad över att även hungern håller sig på avstånd.
Något annat jag är glad över just nu är det faktum att jag åkte iväg och veckohandlade tidigare idag när R fortfarande låg i soffan. Trots att jag var så slut att jag nästan ville börja lipa inne på mejeriavdelningen för att papperspåsen inte ville veckla ut sig så skulle det säkert kännas flera gånger värre att åka dit ikväll.

Fler glada nyheter: familjen kommer nog och hälsar på om mindre än 2 månader :D

Inga kommentarer: