onsdag 11 februari 2009

Jag pluggar

Det händer inte mycket här på bloggen för tillfället då jag har en hel massa att plugga och lägger det mesta av min tid på just detta. Jag struntade till och med i kören igår bara för att få någon extra pluggtimme, väldigt disciplinerat av mig! :) Jag kan ju inte plugga så bra på kvällarna, så man får ta till vara den tid som finns. Ett träningspass hann jag dock med under dagen, så idag har jag lite lagom träningsvärk i låren. Ingen värk i knät, så det känns ju toppen!
Jag har anmält mig till kursen i orientalisk dans nu också. Första passet imorgon. Jag har höga förväntningar, så jag hoppas det blir skoj :)

Nu ska jag faktiskt ta en mini-pluggpaus och läsa lite bloggar. Jag var så duktig att jag inte ens startade datorn igår! En händelse som inte upprepas särskilt ofta i detta hushåll.

Inga kommentarer: