onsdag 20 augusti 2008

Förkyld!

Jo, nog har jag blivit förkyld alltid! Halsen känns som ett öppet sår och febern ligger och lurar under huden. Så peppad inför en heldag till kanske man inte är :) Schemat 'r proppat idag och troligtvis hinner vi inte ens få någon lunchrast, utan vi blir lediga först kl 16. Och därefter ska vi träffas 18.00 igen. Men jag hinner i alla fall äta middag!
Så nu har jag laddat med en rejäl frukost, packat väskan och till och med hunnit ta en dusch. Nu är det dags för mig att borsta tänderna, ta min cykel, hälsa på Players och se om jag hinner köpa kursboken innan föreläsningen börjar 10.00.

Ha en bra dag!

4 kommentarer:

Malin sa...

Shiet, fullt upp alltså! Fick du tag i lilla R´s msn?

Nu har jag börjat blogga igen :]

Anonym sa...

Tröjan skickades idag!!
=)
(fick dem idag, nämligen)

Fröken Fräken sa...

Det är helt annan stil på din skola än min kurs! Det är bara jag och tystlåtna herrar, så det blir inte så mycket skoj och någon fest lär det nog inte bli. Jag är rätt glad att vi slutar redan imorgon..! Jobbet, jag saknar dig! ;-)

Rosa Hemmet sa...

Tjopp! Lät jobbigt det där, hoppas du kryar på dig snart! :)