tisdag 14 september 2010

Träningen igång!

Tisdag igen då och jag har äntligen kommit igång med min träning! Eller, ja, jag har i alla fall tränat två dagar i rad! Och min träningsvärk är total efter två dagar med body pump. Kroppen värkte en aning när jag klev upp i morse och ytterligare lite när jag satte mig på cykeln för turen till universitetet. Efter en föreläsning och ytterligare ett pass pump + cykeltur hem igen gör min kropp ONT! Rumpa, insida + framsida lår är absolut värst. Trots en mjuk soffa gör det ändå ont att sitta!

Imorgon tar jag ledigt från träningen. Det ska bli plugg, mathandling, förtidsröstning och lite sånt istället. På torsdag blir det dock nya tag igen med ett pass step. Förhoppningsvis lyckas jag hålla uppe trenden med 3 träningspass i veckan. Vi får väl se efter att den här veckan är slut :P

1 kommentar:

Mirka sa...

Jag önskar att jag kunde ta mitt förnuft till fånga och börja träna med. Tre pass i veckan låter ju inte dumt :)

Jag använder olika typer av tråd. Oftast en plastad wire, men det beror lite på vilken typ av smycke jag vill göra. Låset är oftast ett vanligt karbinlås"klolås", men det händer att jag använder togglelås också :)