onsdag 15 september 2010

Snart långhelg

Onsdag kväll. Inget vettigt på tvn, ingen direkt lust att göra något extraordinärt. En vanlig vardag helt enkelt! Jag väntar på att P ska ha tid att ringa mig på skype så jag kan få hjälp att planera helgens packning lite. Jag åker nämligen neröver imorgon igen. Genomgång av första hemtentan, en timmes plugg innan ett step-pass, hem och äta, duscha och åka! Härligt, härligt.

Vi har faktiskt en del att göra resten av veckan: imorgon ska jag fixa en go'middag tills P kommer hem (försöka göra egen kantarellsås bland annat). På fredag är det kanske lunch på Wärdshuset (?) eller bara allmänt fredagsmys. Lördag är det både kräftskiva + stort partaj på "byn" med spelning och grejer, så det gör i sin tur att söndagen kan bli rätt seg :P Men inte allt för seg hoppas jag, jag ska ju lyckas ta mig hem till Linköping igen också!
Vi får se vad det blir för väder, kanske blir det att tända någon liten mysbrasa och kura ihop sig i soffan en stund.
Och så måste jag skicka ett STORT grattis till lillebror som nu har fått fast jobb! Grattis till stjärnan! :)

Inga kommentarer: