fredag 10 september 2010

Fredag

Jahapp, så gick det tydligen en vecka mellan uppdateringarna igen! Absolut inte min mening. Förra helgen försvann väldigt fort, då hela lördagen gick åt till Ullaredsbesöket och en förkylning. Under söndagen skulle alla 15 kassar packas upp, sorteras, stuvas in på lämpligt ställe och emellanåt sög förkylningen all kraft ur mig. Under veckan nu har skolan stått i fokus. Igår började vi skriva på första hemtentan i beskattningsrätt och då vi bara hade ca en timmes jobb kvar när vi slutade igår fick jag klartecken att åka till P och klura på resten över msn nu på morgonen. Värsta lyxen!

P jobbar halvdag idag och till lunch ska vi ut och äta tacobuffé och ikväll ska vi göra egen pizza till middag. Bara nyttigheter :P Vi har lite trädgårdsplaner för helgen, men nu är det väldans blött ute, mörkt och kallt, så vi får se hur långt vi kommer med det hela. Förhoppningsvis kommer solen fram senare under helgen.

Jag ska lägga över lite bilder från Ullaredshoppingen, så jag återkommer snart!

Inga kommentarer: