fredag 3 september 2010

Laddar inför helgen

Fredag morgon och när jag har sovmorgon till 8 vaknar jag naturligtvis pigg 6.30 utan möjlighet att somna om. Och jag försökte! Och låg kvar och läste lite när det misslyckades. Men nu sitter jag framför datorn med ett glas juice iklädd pyjamasbyxor istället. Tanken var att jag skulle infinna mig på skolan kl 10 med ett par kamrater för plugg, men de övningar vi ska jobba med finns ännu inte utlagda och vår föreläsare har inte svarat på det mail om detta som jag skickade för nästa ett dygn sedan. Så det blir kanske att stanna hemma fram till föreläsningen klockan 13 istället. Vi får se!

Skola till 15 idag, därefter cykla järnet hem, låsa in cykeln, hämta packningen, fylla bilen och därefter plocka upp kamraten A innan vi beger oss söderut. Sedan väntar en helg hos P. Och imorgon blir det Ullared!!! Helt galet att man kan längta så mycket efter att få göra av med pengar :P

Nä, nu måste jag bestämma mig för om jag ska ställa mig i duschen eller börja med frukost.

Inga kommentarer: