fredag 24 september 2010

Drar i handbromsen

Dagarna har gått så fruktansvärt fort nu på sistone. Mestadels för att mina och P's planer på pendling har dragit igång på allvar. Jag satte ut en annons på onsdagkväll för att se om min lägenhet är av intresse och på 5 timmar hade jag 12 svar. Och nu har jag hunnit ha 4 visningar + att det kommer ytterligare en potentiell hyresgäst om ca en halvtimme.

Hemtentan är inlämnad och mina vinterdäck är inlämnade för att bli nya och fina. Om 2 timmar är pojken min här och ikväll ska vi på middag med ytterligare 8 härliga människor. Ja, det går undan! Jag är helt klart värd ett glas vin eller två ikväll tycker jag :)

Nu tror jag faktiskt att jag bara ska sitta och andas lite och titta på Ellen innan det är dags att släppa in nästa gäst.

På återseende!

Inga kommentarer: