måndag 27 september 2010

Jag flyttar

Efter drygt 2 år i Linköping är det dags för mig att flytta igen. Ända sedan jag flyttade hemifrån, för drygt 6 år sedan, har jag aldrig bott på ett ställe i mer än 2 år, så det är väl dags igen nu då ;) Och den här gången kommer jag till och med att byta kommun! Jag ska nämligen flytta till P! Så tanken är att jag kommer att vara Ydre-bo från och med november. Spännande! Jag gjorde min första pendlingsdag idag och det gick väldans smidigt. Lite bil, lite buss, framme! Självklart kommer jag fortsätta studierna i Linköping, så jag tänker inte lämna staden fullständigt. Och tur är väl det, utbudet i den stan är lite större än i det lilla samhälle jag befinner mig i just nu. Oavsett vad det gäller ;)

Imorgon är jag skolledig så då ska jag ordna med lite administrativt, plugga och förbereda kursstarten i linedance som kommer att äga rum till helgen. Mycket spännande som händer nu! Livet är rätt bra, trots att min hjärna och almanacka är fullproppad med saker som ska kommas ihåg och utföras.

I'll be back!

Inga kommentarer: