torsdag 8 juli 2010

Helledig dag

En och en halv vecka kvar på min ledighet innan sommarjobbet tar vid och idag har jag planerat att ha en helledig dag. Igår var det lite att stå i. Förberedelser mitt på dagen för kvällens Countrykväll här i Österbymo och tillbaka dit igen vid 17.30 då det hela drog igång kl 18. Och innan dess hade jag gjort om mitt linedance-upplägg helt och hållet. Igen :P

Kvällen blev i alla fall väldigt lyckad. Det hade varit trevligt med lite fler besökare, men jag tror att de som var där var nöjda. Strålande väder, stämning med coverband och ett gäng som blev helt frälsta i linedance. Så förhoppningsvis kommer jag att få hålla i ett par linedancekvällar framöver :)

Idag täcks himlen av moln, men med en temperatur på dryga 20 grader så är det väldigt behagligt ändå. Jag tror att jag ska tillbringa dagen på uteplatsen med min lunta Allt om trädgård som jag köpte igår på Kupan: 15 nummer för 30 kronor. Helt perfekt! Lägg till en liter jordgubbar så är dagen räddad. Men först ska jag nog köra igång en tvättmaskin. Lite hemmafru måste man väl ändå vara ;)

Inga kommentarer: