onsdag 7 juli 2010

Härnösandstur i bilder

Jag fick ta P till hjälp igår, då jag tydligen inte var tillräckligt tekniskt begåvad för att överföra bilderna från hans kamera :P Här kommer i alla fall några bilder från vår härliga helg i Härnösand:
Mamma gav oss en giudad tur upp i domkyrkans torn. Här är utsikten från ett av fönstren (jag vågade inte gå allra högst upp)
Därefter blev det grillning hos mor och far och några glas vin.
Jag fick träffa mina älsklingar som trivs hur bra som helst så nära skogen!
Efter middagen blev vi tvungna att bära möbler för att följa den nedgående solen.
Stugan på lördag till söndag. På söndagen var det (som tur var) lite mulet, men fortfarande otroligt varmt!
På söndagkväll blev det en otroligt god middag på Sam's i stan och därefter ett par korta utflykter i stan, bland annat till Nickebo...
...vilket dessutom var vår sista anhalt för kvällen.

Vi är så nöjda med helgen! Vi önskar bara att vi kunnat stanna lite längre och gjort fler utflykter. Men det kommer fler chanser!

1 kommentar:

Unknown sa...

Vad härligt det ser ut!

Hoppas ni hade en superkanon helg där uppe :D

Kramar / Nathalie