tisdag 6 juli 2010

Tillbaka igen!

Så var P och jag tillbaka från vår norrlandstripp igen. Runt 18.30 igår hade vi avverkat alla 73 milen och gjort en kort paus i Linköping. Köande både i Stockholm och utanför Norrköping i 30 graders värme utan AC + att jag åkte dit för fortkörning för första gången i mitt liv gjorde att humöret inte riktigt var på topp under dagen. Och så är det aldrig roligt att behöva säga hej då till familjen.

Vi har i alla fall haft en otroligt lyckad helg! Resan upp gick jättesmidigt, vi fick en guidad tur i domkyrkans kyrktorn, en mysig grillkväll hos mor och far, en krogrunda och sen blev det stugbesök lö-sö. Jag tror att vi lyckades få en del bra bilder, men alla ligger på P's kamera, så vi får se om jag kanske tar itu med det i eftermiddag eller om jag behöver vänta tills P kommer hem från jobbet.

Idag är det mulet med dryga 20 grader och det gör mig faktiskt absolut ingenting att solen inte skiner. Jag blev lite mätt på värmen igår, så en dags paus känns bara skönt :P

Nu är det nog dags att göra lite nytta här i huset och packa upp. Tillbaka i vardagen!

Inga kommentarer: