söndag 6 juni 2010

Det finns alltid en baksida

Och nämnda baksida har jag lyckats bränna idag. Inte ryggen, nej då, den blev insmörjd (förutom någon nu röd fläck som blev missad) utan jag pratar om baksida lår. P och jag låg ute på gräsmattan idag och njöt av vädret och duktig som jag var smörjde jag in mig på alla ställen där jag brukar bli bränd. Men idag mina damer och herrar har jag bränt baksida lår. Det skaver lite lätt och är grisrosa. Då jag dessutom solade i ett par korta shorts så har jag nu en skarp linje rött-vitt strax under rumpan. Väldigt smickrande. Som tur är så är det ingen som kommer att beskåda denna bakdel närmare förrän nästa måndag, så jag har en vecka på mig att få rodnaden att gå ner och kanske åstadkomma någon annan färg än vit på intilliggande hudområden. Detta blir mitt sista projekt i Linköping för den här terminen, förutom presentationen av vår strategi och styrnings-rapport.

Inga kommentarer: