torsdag 6 maj 2010

Lite hus-update

P och jag lyckades göra en hel massa nytta i huset förra helgen. Här kommer ett par bilder på nuvarande status (ha i åtanke att det fortfarande är väldigt nyinflyttat!):
Sängen i gästrummet är äntligen ihopmonterad, bäddmadrassen tvättat och överkastet på. Bara resten kvar nu då! Vi kanske kan få upp ett skrivbord till helgen?
En skymt av hallen på övervåningen. Byrån kånkade vi upp nu i helgen. Jäkligt tung är min åsikt!
Hallen/loungen/datahörnan på nedervåningen. En hel del stök, men bara en låda!
Och titta, nu kan man faktiskt ta sig fram till ytterdörren!
Och så kan man ta sig till badrummet på nedervåningen och komma åt ytterkläderna. På lördag morgon var det fortfarande en labyrint att ta sig dit.
Vardagsrummet i sin nuvarande enkelhet. Soffan får ta och komma snart!
Resten av vardagsrummet och en skymt av matsalen som väntar på sina möbler.
Och så skänken Sofia från Jysk som tog oss 2 timmar att montera och ingen av oss lyckades hålla humöret uppe under hela denna tid :P

That's it för denna gång. Jag ska ta fler bilder i helgen och så kanske vi hinner städa och fixa lite mer. Imorgon så beger jag mig neröver igen!

Inga kommentarer: