söndag 9 maj 2010

Snabb uppdatering

Jag tänkte passa på att uppdatera lite kort här nu innan jag går och lägger mig. Intervjun i fredags gick riktigt bra. Det tog bara 2 timmar så hörde Proffice av sig och hade bokat in mig på intervju hos ett företag i Mantorp på tisdag! Så nu är det bara att vara nervös igen då.

Helgen hos P har varit fin, som vanligt. Lite party i fredags, där både bastu, Buzz och Singstar var inblandat. Lördagen var då ganska seg, men då det ändå regnade hela dagen kunde vi sitta inne med gott samvete och titta på film med brasan tänd. Så mysigt! Idag hann vi inte med så mycket. Sovmorgon, lite plugg för mig och så bar vi upp ett bord till gästrummet. Jag blev tvungen att åka hem ganska tidigt idag för att förbereda en seminarieuppgift inför imorgon. Jag säger då det; den här kursen blir inte lätt! Tur att det snart är sommarlov...

Nu har jag gjort en lista för måndag till och med onsdag, så förhoppningsvis hinner jag med allt jag ska innan jag åker ner till P igen på torsdag. Det är mycket att hålla reda på!

Men nu ska jag försöka sova, om det nu går efter två dagar med rejäla sovmornar.

På återseende!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjena, vá bra att ni tjuvtränar ni oxå på singstar. Vi har införskaffat ett vi mé.
Bra födelsedags present till oss blir singstarskivor. Jag ska klå P.

Ha det gött, hälsa P.

Pappsen