fredag 21 maj 2010

I Ömo

Efter en stressig dag åkte jag igår ner till Österbymo igen och till min förkylda pojke. Jag kände av min förkylning redan förra lördagen, medans P åkte på det hela i måndags och tyvärr så har det varit värre med honom än med mig. Naturligtvis så vaknade jag i morse med en ännu värre nästäppa + hosta. Bara för att man är ledig! Som tur är har vi inga stora planer i helgen, utan det ska städas lite smått och förhoppningsvis pulas på lite utomhus, så det kanske ger kroppen en chans att vila lite. Jag ska dessutom försöka skärpa till mig och ta lite nya bilder här i helgen. Det är så irriterande när batterierna dör hela tiden, så jag har tappat sugen lite. Men som en försmak kommer här några bilder som P tog efter förra helgen:
Nya soffan från EM, 3,5 meter bred. Matta och vardagsrumsbord från Ikea, gardiner likaså (vilka tog en evighet att stryka och fålla upp)
Stora, fina matsalsmöbeln med 8 stolar. Grymt tunga stolar måste jag säga! Inköpt på EM.
Lull-lull i trappen
Ett gästrum i behov av lite personlighet kanske? Lite piff så blir det kanon! Tyget kommer förhoppningsvis att bli gardiner, bara jag får tummen ur!

Inga kommentarer: