onsdag 19 maj 2010

Snor och hår

Jag skulle inte ha varit så positiv angående förkylningen i förra inlägget. När jag vaknade i morse var näsan betydligt mer täppt och nu är jag konstant jättesnorig. Halsen vill också göra sig påmind, men det är väl bara att ignorera tills vidare!
Tidig morgon idag. Klockan 8 ska jag vara på skolan för kursutvärdering, därefter seminarium och grupparbete, så hjärnan får göra sitt idag.
I eftermiddag ska jag däremot göra något trevligt, nämligen klippa håret! Jag tog och blonderade barret igår, då jag hade en rejäl utväxt, och nu är jag superblond! Om jag bara kunde bli av med typ hälften av det som sitter på skallen nu vore det perfekt.
Ikväll ska jag dessutom laga middag med R och så ska vi se på senaste Alice i Underlandet. Det kan nog bli en riktigt bra dag det här. Lite stressig, lite utmattande, men jag kommer nog gå och lägga mig rätt så nöjd.

Inga kommentarer: