onsdag 26 maj 2010

Och tiden bara går

Det här med bloggandet går inte så bra för mig för tillfället. Troligen för att dagarna i stort ser likadana ut och tiden rusar förbi alldeles för fort. Jag önskar att jag hade några bilder från huset att visa, men min kamera vägrar verkligen samarbeta! Det måste införskaffas en ny omgång batterier och så är det bara att hoppas på att kameran godkänner dem :P
Redan onsdag och idag är det grupparbete och seminarium som kommer ta upp den mesta tiden. Skoltröttheten är näst intill överväldigande, så jag vet inte riktigt hur jag ska kunna motivera något duggaplugg inför nästa veckas dugga.
Något som jag däremot ser fram emot är denna fredag. Då är det nämligen inflyttningsfest hos P! Jag hoppas på lite värme och uppehåll, så vi kan vara utomhus. Det blir lite småtrångt annars då det antagligen komma dyka upp runt 50 pers.
Nu måste jag försöka göra lite nytta, som att betala räkningar och plugga lite, innan det är dags att bege sig till universitetet.

Inga kommentarer: