söndag 25 april 2010

Lyckad helg

Jag kan inte mer än vara riktigt nöjd med helgen som har gått.
Duggan i fredags tror jag gick riktigt bra, så det ska bli spännande att få resultatet imorgon. Efter duggan gick jag en trappa ner till skolans Fredagspub för att vänta på P. Så där satt vi till klockan 18 och drack öl och hade det trevligt. Vi fick dessutom sällskap av Malin största delen av tiden. Därefter blev det fortsatt lyx då P bjöd på middag på Hg. Vi firade ju hela 3 månader, så då måste man få extramysa lite ;)

Igår var det ost- och vinkväll här hos mig. 10 pers var vi (med 2 extragäster som dök upp senare) med 10 flaskor vin och en hel drös med ost och kex. Det mesta gick åt (i alla fall all dryck) och jag tror att alla var nöjda med kvällen.

Idag mår jag riktigt bra, om än lite trött. P har åkt hem, men han dyker upp om mindre än ett dygn igen, då han har kurs på tisdag och onsdag återigen. Tror att vi ska försöka hinna med ett biobesök och så ska vi ta en tur till Tornby.

Ja, bara att ta nya tag igen och ett djupt andetag inför måndagen!

Inga kommentarer: