tisdag 27 april 2010

Tisdagsplaner

Duggan gick visst inte så bra som jag hade trott och jag är inte närmare ett godkänt än vad jag var i fredags. En dugga kvar, men just nu är det väldigt stor risk att stora kurstentan måste skrivas nästa onsdag. Inte mycket att göra, that's life!

Men idag är det tisdag och jag har ingen schemalagd skola, utan är "ledig" hemma till ca klockan 16.30 när P dyker upp efter en dags kursande. Förhoppningsvis hinner jag med:
  • disk
  • dammsugning
  • en hel del plugg
  • tvättid
  • påbörja ny stickning
  • åstadkomma ett eller två roligare blogginlägg
  • se klart på första säsongen av Cougar Town (ja, något roligt måste man ju hinna med!)
Det låter väl inte helt omöjligt? Och ikväll ska det veckohandlas på Maxi. Och spana in eldkorgen som skulle passa så bra hemma hos P ;)

Inga kommentarer: