tisdag 13 april 2010

Klänningssug

Det blev en shoppingrunda med familjen i lördags och jag har just nu ett sug efter klänningar att ha i sommar. Tyvärr blev det ingen klänning i lördags (men bland annat 2 härliga, tunna skjortor) men undra om jag inte ska ta en närmare titt på någon av dessa?
Söt prickig sak från Indiska för 249 kr. Jag stod och fingrade på den i butik i lördags, men det blev aldrig att jag provade den. Kanske måste göra ett återbesök?
Rosa och somrig från Lindex, 149 kr
En skjortklänning tror jag skulle passa mig ypperligt! Här är exakt en sådan modell som jag vill ha, Lindex 349 kr. Undra om den finns i butiken i Tornby?
Jag har dessutom fått dille på armband! Ju fler, desto bättre! Alla dessa kommer från Lindex och kostar mellan 50 och 60 kr. Inte farligt alls.

Jag är ju ledig idag och bilen vill nog ut och luftas lite...

1 kommentar:

M. sa...

Skjortklänningen var riktigt nice :)