onsdag 14 april 2010

Sommardress

Det blev faktiskt 2 klänningar igår, men ingen av dem som jag visade i förra inlägget (var inte alls någon höjdare in real life. Skjortklänningen var i helt galet material, annars hade den hängt i min garderob nu!). Istället blev det fynd på H&M för 99 kr vardera :D Inte helt fel! Och så hittade jag en gorgeous partyväska. Jag tittade på den i helgen, men då föll den mig inte i smaken. Underligt då jag inte kunde stå emot den igår. Naturligtvis hittar jag varken väska eller en av klänningarna på H&M's hemsida, men såhär ser i alla fall den ena ut :)
Den blir väl bra på grillfesten i sommar mamma? ;)
Så nu är jag så gott som helt rustad för sommaren som jag har shoppat de senaste dagarna. Men naturligtvis upptäckte jag idag att mina heltäckande svarta tights håller på att gå sönder. Och jag som älskar mina tights! Men men, det får väl bli ett inköp på 99 kr till då på Gina Tricot, men sedan är det nog köpstopp för mig fram till hösten. Bara en fullstor csn-utbetalning kvar i sommaren. Huga!

Inga kommentarer: