måndag 12 april 2010

Hoppas hoppas

Under min nuvarande kurs blir det inga lediga långhelger, då jag har dugga varje fredag = ingen höjdare då jag nu vant mig vid att oftast få spendera åtminstone torsdag - söndag med P. Men, förhoppningsvis är det grönt att P och en arbetskamrat ska ha utbildning här i Linkan tisdag-onsdag både nästa vecka och veckan därpå och vad passar väl bättre än att P då bor hos mig? ;)
Nu är det bara att hålla tummarna att det faktiskt blir så! Ett par lediga slappkvällar tillsammans vore inte helt fel heller, då det mesta kretsar kring det nya huset för tillfället. Inte för att jag klagar (vem vill inte få chansen att hjälpa till att inreda ett helt hus?), men det blir ju inte lika mycket tid att bara vara. Men först: en helg i Österbymo. Är det fredag snart?

Inga kommentarer: