onsdag 24 februari 2010

Tar tag i saker

Just nu rullar dagarna på i ett jäkla tempo. Det är mycket som ska hinnas med på begränsad tid. Men det känns ju bra att titta tillbaka och inse hur mycket man faktiskt hinner med på en dag, bara man vill :)

Största bedriften i måndags var nog ansökan till sommarkurserna, vilket förhoppningsvis garanterar mig lite pengar i sommar (men jag hann även ha ett seminarium på skolan, grupparbeta och veckohandla).
Igår blev det en heldag på skolan. Grupparbete och därefter satt jag kvar och pluggade själv i 3 timmar innan det vardags att besöka Campushallen för ett pass afro. Och idag har jag ett par blåsor under fötterna och rejäl träningsvärk i ryggen. Så går det när man inte varit på ett afro-pass sedan förra året :) Jag skickade även iväg två jobbansökningar igår, en för ett extrajobb och en för ett sommarjobb på Systembolaget i Österbymo. Därefter kom R förbi med en påse ostkrokar och Bröllopsfotografen. Riktigt skön tisdagkväll!

Idag ska det göras nytta igen. Plugg, städ och ett besök på skolan för information om höstens inriktningsval står på agendan. Jag tror dessutom att jag ska gå en trappa ner och köpa en bukett tulpaner igen för att liva upp tillvaron här hemma. Solen skiner idag, så varför inte puscha lite extra för vårkänslan ;)

Inga kommentarer: