torsdag 25 februari 2010

Snart helg!

Det är torsdag morgon och jag sitter med mitt frukost-te i handen. Minusgraderna regerar fortfarande här i stan och tyvärr verkar det inte bli någon repris av det vackra vädret som vi hade igår. Men vad gör väl det när vi är så nära helgen!?

Imorgon kommer P äntligen hit och kvällen kommer spenderas i goda vänners lag på Hg. Middag och allmänna trevligheter står på agendan. Så då helgen (återigen) är uppbokad får jag ta i lite extra för att hinna med mig dessa dagar. Igår kväll bakades det limpa och städades lite lätt (jodå, jag pluggade också) och idag är det tvätten som ska tas om hand. Och så ska det tränas. Men först och främst ska jag bege mig till skolan för ett seminarium återigen. Underligt vad mycket man hinner med på en dag egentligen bara man vill :)

Och så vill jag bara skicka ett litet lycka till, till P som ska till banken ikväll och imorgon ska vi fira att han är husägare :)

Nu är det dags för mig att dra på mig långkalsongerna!

Inga kommentarer: