fredag 26 februari 2010

Äntligen fredag!

Tänk vad skönt det är att vakna upp och inse att det faktiskt är fredag idag! 2 timmars föreläsning, lunchlåda på skolan och därefter intervju med Campushallens verksamhetschef, men sedan får jag äntligen träffa P igen! :D Att det ska vara så långt mellan helgerna... Men då får man väl passa på att njuta desto mer när de väl kommer.

Jag har inte riktigt hunnit göra allt jag hade tänkt, till exempel ligger dammet ostört, men det ska ändå vara mulet hela helgen så det kanske inte syns så mycket ;) Jag har även en torkställning med tvätt ståendes som jag inte hinner ta hand om nu innan jag ska iväg. Men men, även solen har fläckar :) Nu har jag i alla fall provsmakat filmjölkslimpan jag bakade i onsdags och den smakar lika gott som vanligt. Och om man får hembakat frukostbröd under helgen får man kanske stå ut med lite damm på tv-hyllan?

Det är plusgrader som råder idag och eventuellt lite underkylt regn, så alla ni som ska ut på vägarna: kör lugnt!

Inga kommentarer: