söndag 28 februari 2010

Tom söndagkväll

P lämnade staden för drygt 2 timmar sedan och nu är det väldans tomt här hemma. Och så måste jag vänta till nästa fredag innan vi träffas igen :( Men men, vi myser massor när vi väl träffas istället.

Helgen har varit underbar (naturligtvis). Middag med goda kamrater på Hg i fredags, tyvärr kan jag inte visa några bilder då batterierna i kameran visade sig vara döda när vi väl kom dit. Och så blev jag en aning bortskämd av P då jag fick parfymen CK Eternity. Bara sådär :) Så jag luktade gott hela kvällen! :D Igår blev det mys här hemma, en promenad till universitetsområdet och därefter en supergod middag och rödvin :) Vi hade funderat på att gå på bio, men då den film vi ville se gick så sent som 21.30 kändes det en aning drygt. Det blev hemmabio till Disney's Prinsessan och grodan, lite vin och frossande i chips och dip istället. Idag har vi dock inte lyckats åstadkomma något vettigt alls. Bara en massa myspys :)

Nu ska man vänja sig vid att sitta hemma på kvällarna igen. Undra hur det var man gjorde nu igen?

Inga kommentarer: