onsdag 6 januari 2010

Vuxen- eller pensionärspoäng?

Jag samlade en hel del vuxenpoäng (eller pensionärspoäng?) under min vistelse i Härnösand. Till exempel satt jag hos mormor och stickade (plus flera kvällar i mammas och pappas soffa), shoppade fryspåsar, bakplåtspapper och sköljmedel på DollarStore (efter att jag och mamma diskuterat sköljmedelsutbudet för att få ut det mesta och bästa :P) och handlat garn på Erikshjälpen. Jag har säkert gjort en hel del annat också, men detta kom jag ihåg just nu. Ikväll plockade jag fler poäng: jag fixade en handarbetslampa bredvid soffan. Så att jag kan se ordentligt när jag stickar och virkar och lägenheten i stort sett är i mörker förutom alla mina tända värmeljus.

Så, vuxen eller pensionär?

2 kommentarer:

Thessan sa...

Sv: Va bra! Jag har oxå gjort en flugsvamp, om du tittar i mitt arkiv från oktober. Har du någon bok som du vikrar utifrån?

Thessan sa...

Dom böckerna har jag oxå! Nu väntar jag på två andra böcker som ska komma med posten, lite sen julklapp ;)Spännande!