torsdag 21 januari 2010

Lite semester?

Om ca en halvtimme har jag tänkt sitta i min lilla skruttbil med musiken på högsta volym och styra kosan söderut. Inte till några direkt varmare breddgrader, men ändå ett avbrott i den annars rätt så tradiga vardagen. Jag vet inte riktigt vad som väntar, men det kommer nog bli ett par trevliga dagar. Lite myspys varvat med tentaplugg skulle jag tro ;)

Jag är medveten om att det här låter lagom flummigt och intetsägande, men jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det hela ännu heller. Jag är bortbjuden över helgen, that's it :) Jag tänkte passa på att njuta av det som är så får vi se om det finns något mer att berätta senare ;)

Hoppas alla får en mysig helg, om jag inte dyker upp här något mer denna vecka! Dags för mig att ta en hutt hostmedicin och packa klart väskan.

Och Emma, om du kikar in: lev livet i din gröna tröja if that's what makes you happy ;)

1 kommentar:

Thessan sa...

För att fira 5000 besök finns nu en Amis-tävling på min blogg!