onsdag 20 januari 2010

Grinigt

Bara för att jag tog upp kampen på riktigt mot min hosta igår med inköp av hostmedicin så måste den naturligtvis passa på att bli värre! Hostar som värst när jag ska sova, naturligtvis, så det där med att somna tidigt igår sprack totalt. Trots 3 stora kuddar så att jag skulle komma upp med huvudet. Än så länge har jag inga andra förkylningssymptom (peppar, peppar), men det är ändå drygt som fanken. Och jäkligt dålig timing. Jag ska ju åka söderut imorgon och jag har ingen lust att hålla någon annan vaken med mitt hostande. Jaja, nu har jag sopat i mig vitaminer i både tablett- och flytande form och snart är det dags för en hutt hostmedicin. Blir ingen träning idag som jag hade tänkt. Känns som en dålig idé. Jag går efter rådet: symptom ovanför halsen - du kan träna, symptom nedanför - rekommenderas inte.

Nu måste jag göra mig klar för grupparbete på skolan och ekonomernas fotografering! Hoppas på att jag kommer hem igen med ett bättre humör i bagaget ;)

Inga kommentarer: