måndag 25 januari 2010

Tillbaka i verkligheten

Efter en långhelg där jag blivit väldigt bortskämd och varit slöare än någonsin är jag nu tillbaka i Linkan och verkligheten. Känns väl sådär lagom roligt... :P

Det som står på agendan nu närmast är tentaplugg. Jag har tenta i finansiell styrning på onsdag morgon och jag kommer antagligen får mitt sämsta tentaresultat någonsin. Helt sjukt svår kurs! Jag HAR faktiskt tentapluggat i helgen, men det känns som om att jag skulle behöva 1,5 vecka till på mig för att kunna greppa allt detta. Men, men, vad gör väl en omtenta? Jag klarade höstterminen utan att behöva göra om något, så det är väl dags nu då :P

Nu är det dags för mig att plocka fram skolböckerna och göra lite nytta innan det är dags för repetitionsföreläsning på skolan och därefter träning. Och så ska det såklart skvallras med tjejerna om den gångna helgen ;)

Inga kommentarer: