söndag 20 december 2009

Trötter

Efter en fullspäckad dag och dessutom ett pass pump, en varm dusch och mat är jag helt slut. Och klockan är inte ens sju. Men jag har faktiskt fått en del gjort. Jag hade optimal otur med tvätten idag, då torktumlaren naturligtvis var trasig! (jag torktumlar alltid all 60-tvätt) Så nu skulle jag hänga 3 fulla tvättmaskiner i min lägenhet. Och jag har en torkställning. Totalt kaos med kläder överallt och väldigt hög luftfuktighet :P Förhoppningsvis har det mesta torkat till imorgon kväll i alla fall så att jag kan packa lite.

Och så är all ledig yta i badrummet full. Härligt värre...

Jag hann med lite pyssel innan träningen också, så nu är minijulklapparna till kusinerna klara inför juldagen. Och så ska de få varsin liten sak som jag hittade på Teknikmagasinet igår.

Ett par örhängen i vitt och silver till 14-åriga tjejen och ett armband till 19-åriga killen. Hur svårt är det inte att komma på något till killar! De "serveras" i varsin liten cellofanpåse.

Nu har jag lagt upp ett par julgodisar på ett fat, så dags för mig att slå omkull mig i soffan och se en film.

1 kommentar:

Malin sa...

sv: Men så trevligt :) Här i Härnösand är det mysigt snö-julväder :)