måndag 21 december 2009

Jul i mitt hus

Sista kvällen hemma innan trippen norrut och jag har gjort slut på all energi som fanns i kroppen när jag vaknade i morse. Så nu är det dags för mig att bara sätta mig i soffan med fötterna i högläge och låta julstämningen flöda :)
Det mesta är packat, bilen är kontrollerad och väckarklockan ställd för morgondagen. Dessutom blev det lite extra julgodis att ta med uppöver. Jag hade tänkt städa lite här hemma innan avfärd, men det får nog vara. Jag kanske hinner dra en repa med dammsugaren imorgon, men förhoppningarna är låga. Som vanligt är det flera saker som är uppskjutna till morgondagen. Jag ska hinna duscha, fixa sallad + mackor till reskost, diska och packa det sista (och få in det i bilen. Bara så ni vet däruppe: jag har med mig typ 4 väskor!) och vara på campus för att hämta R klockan 12. Blir nog bra det här! Klart att det måste bli stressigt innan man åker, det är ju jul! :P
Men nu ska jag värma en matlåda spenatlasagne och slå på Tim Burtons Nightmare before christmas.
Merry christmas to you all!


Inga kommentarer: