måndag 14 december 2009

Smells delicious!

Just nu pågår det lite bakarstuga i mitt lilla kök och doften av choklad har spritt sig över alla mina 42 kvadrat :) Det ska bli julbord med tjejerna här imorgon och då måste man ju ha något sött att bjuda på! Än så länge har jag hunnit fixa chokladgodis med puffat ris och russin och just nu kokar smeten till lite fudge. Jag har även tänkt sno ihop lite knäck, men det får vänta till imorgon, annars får jag stå här hela natten. Jag "fuskar" med microknäck, men det tar ändå tid att få ner smeten i formarna och diska. Som tur är har jag en ledig dag imorgon, så förutom träning är det bara att fixa här hemma så att julstämningen är på topp när flickorna dyker upp klockan 18. Naturligtvis kommer allt att ackompanjeras av SR's egna julkanal Bjällerklang ;)
Tills vidare får ni njuta av lite bilder från i lördags:

Jag och kvällens värdinna, Malin

Och vi är alla SÅ glada att det kom lite snö!

Emma, Malin och jag på väg till HG och bartömning!

Man måste ju få roa sig i bar-kön på något sätt ;)

Inga kommentarer: