söndag 13 december 2009

Känn lugnet

Vaknade i morse efter 4-5 timmars sömn och mådde inte sådär jättebra efter gårdagens vinintag. Och då inte jag kan sova när jag är bakis så har jag legat i soffan och halvglott på tvn hela dagen. Efter en halvtimmes sömn och en matlåda pasta carbonara mår jag riktigt fint. Lite trött fortfarande, men det finns hopp om livet!

Och vet ni vad: det snöar!! Det kom några flingor igår kväll och marken såg ut att vara pudrad med florsocker och nu snöar det igen! Det hela kommer antagligen vara borta imorgon eller så, men just nu känns det jättemysigt! Så bra timing med tredje advent! :)
Nu är det dags för mig att tända tredje ljuset och läsa lite bloggar med reprisen av Mammas pojkar i bakgrunden.

Ha en underbar söndag!
Bara så ni vet: det är snart jul!

Inga kommentarer: