fredag 11 december 2009

Nya tag

Jag blev visst en aning påverkad av svinsprutan, så på onsdagkväll mådde jag ganska pyton och min vänstra överarm var väldigt öm. Det hela resulterade i en seg dag i soffan igår, vilket passade mig ypperligt. Väntade dessutom på att bilmeken skulle komma och hämta min bil, vilket de tyvärr inte hann med. Framåt kvällskvisten kvicknade jag dock till rejält och idag mår jag prima :) Det ömmar lite lätt i överarmen emellanåt, men det kan ignoreras.

Nu är min bil bortbogserad (tack Bilbörsen och de 2 trevliga mekaniker som hämtade den!) och jag ska snart bege mig till skolan för 3 timmar föreläsning i finansiell styrning. Låter det inte väldigt stimulerande?
Då föreläsningen börjar vid en så dum tid (kl 12) har jag fått göra mig en tallrik gröt och så har jag gjort 2 fina mackor att mumsa på i eftermiddag. Efter föreläsningen blir det Campushallen för min del och ett pass afro. Ska bli skönt att röra på sig igen :)

Vad kvällen har att erbjuda återstår att se. Blir i alla fall rätt lugnt, då det laddas inför Ost- och vinkväll med tjejerna imorgon :)

Nu kör vi! Helgen, here I come!

Inga kommentarer: