lördag 12 december 2009

Klappat och klart

Då jag fortfarande är lite öm i vänsterarm blev det ingen träning i morse, utan jag tog istället gratisbussen ut till Tornby för julklappsshopping. I och för sig kan det också ses som ett träningspass, jag svettades i alla fall floder. Och jäklar vad effektiv jag var! 2 timmar senare (eller, egentligen 1,5 men lyckasdes precis missa en buss) inklusive en pizza-slize på IKEA var jag på väg hem igen med alla julklappsinköp avklarade. Till och med julklapparna till männen i mitt liv! Det enda som återstår är två små julklappar till kusinerna, men jag hittade inget skoj, så det lutar åt det hemmagjorda hållet. Och så har jag någon ytterligare hemmagjord julklapp kvar att fixa i övrigt, men det går nog smidigt!
Dessutom lyckades jag hitta ett par vinterkängor (så behövligt!) på Eurosko + att jag fyllde på med värmeljus. Jag har fått snåla som fanken med dem på sistone och har bara 3 kvar i "ljuslådan" men nu kan jag elda igen! :)

Ja, en väldigt lyckad shopping/förmiddag måste jag säga. Och så kommer dagen förhoppningsvis att fortsätta. Nu blir det att ta det lugnt en stund och slappa i soffan innan det är dags att börja ladda inför kvällens Ost- och vinkväll.

Inga kommentarer: