fredag 13 november 2009

Ingen otur, tack

Så vaknade man upp till fredag den 13e. Trött som tusan, men annars känns det rätt okej. Förhoppningsvis fortsätter dagen på det viset.
Iväg till skolan nu klockan 10 för två timmars datorövning, sedan är det helg!! Underbart! :D Även fast jag inte har ett direkt ansträngande schema är det ändå något särskilt med helgen.

Jag har bokat in mig på ett drygt timmeslångt pass step-styrka ikväll och efter det är det meningen att R ska komma förbi och hjälpa mig med min dator. Nytt operativsystem ska in och förhoppningsvis kommer jag kunna installera nya filmprogrammet Voddler (typ Spotify, fast film och tv-serier). Laga mat behöver jag inte bry mig om idag heller, då det blir lådor för hela slanten.

Jo, det här borde kunna bli en bra dag.
Men nu: ut i den nollgradiga kylan!

Inga kommentarer: