torsdag 12 november 2009

Det var ju dumt...

Jag fick ett brev från Posten idag. Det blir inget jobb till jul för min del :( Jag hade ansökt om att sortera julkort, men idag fick jag nej. Och det känns lite pissigt. Jag hade verkligen hoppats på att få jobba i år, då jag fyllt i att jag kunde jobba varenda dag de sökte folk för och ansökan var inne i god tid. 3 av dagarna kunde jag bara jobba 1 av de 2 pass som dagarna var indelade i (pga skolan), men annars kunde jag jobba vilka tider som helst.

Men jag fick det klassiska "Tack för visat intresse..." bla bla bla. Och så står det att de i första hand valt ut dem som arbetat där tidigare samt de som kunde arbeta de tider som efterfrågats. Då det inte var tiderna som spökat så är väl veteranerna tillbaka i år igen. Tillsammans med de anställdas barn :P

Jaja, jag får väl sitta hemma och dricka glögg och slå in julklappar istället då tills det är dags att bege sig hem till Härnösand. Det funkar ju det också :)
Lite depp, men nu får det räcka! Vad kan man göra, liksom. Tack så mycket, nu går vi vidare!

Inga kommentarer: