måndag 7 september 2009

Trött, tröttare, tröttast

Jag verkar vara inne i ett träningsskov för tillfället, för jag var iväg till Campushallen idag igen! Den här gången blev det dock ett konditionspass; Afro Power Dance. Man kan ju inte bara lyfta skrot hela tiden ;) Det gick rätt bra, jag ville inte dö efteråt, bara lägga mig ner och vila lite. Det är så otroligt kul! Ett pass då du inte ska titta på dig själv i spegeln utan bara göra rörelser som känns helt naturliga och som inte ska se snygga ut. Och många var vi på passet idag! Runt 35 pers. Trångt och svettigt.

Efter en dusch och en matlåda spaghetti och pastasås har jag nu däckat lite halvt i soffan. Imorgon klockan 8 är det dags för tenta, men jag känner mig väldigt omotiverad. Det är inte värt att plugga på den då vi får ha med oss lagboken och det inte är någon utantill-kunskap som gäller. Utan nu är det bara att hoppas på att vår virriga lärare skrivit en vettig tenta. Vi har haft lite problem med att förstå hans uppgifter under kursens gång. Och det verkar han själv också haft, då han ändrat de rätta svaren lite eftersom. Jaja, en omtenta är ju inte hela världen (sa jag just det där?).

Nu ska jag återgå till mitt tv-tittande och kanske ta lite bilder på ett par örhängen jag pysslade ihop idag och som jag är SÅ nöjd med :)

Inga kommentarer: