söndag 6 september 2009

Ladda om

Premiärturen med de nya golfdicarna är nu gjord. Det gick väl sådär, det tar ett tag innan man vänjer sig vid discarna, men emellanåt gick det rätt så bra. Jag är nöjd med dem i alla fall :)
Jag och R var ute i drygt 1,5 timme, sen så fick det vara bra. Då blev det lunch i R's korridor, bestående av potatismos och lunchkorv. Och nu sitter jag hemma i soffan tröttare än tröttast. Jag vet inte, är det den friska luften som blåser ut all energi ur kroppen?

Men nu har jag en timme på mig att bli pigg igen, för då ska jag cykla iväg till Campushallen och veckans tredje pump-pass. Så idag har man ju inte tid med något tentaplugg! Eller jo, efter träningen, men då har jag säkert kommit på någon ny ursäkt till att inte öppna böckerna.




P.S. Jag vet inte hur "bilförsäljningen" gick igår, han skulle höra av sig idag, men men. Jag har inte direkt höga förhoppningar.
P.S 2 Inga fästingar denna golfrunda vad jag sett än så länge!

Inga kommentarer: