onsdag 9 september 2009

Inga måsten

Idag slutade skolan fär min del en stund före klockan 13 och nu tänker jag ha en riktig slappdag resten av dagen.
Gårdagen gick i 180 då jag hade tenta kl 8, därefter träning, hem till lunch (som R lagade, värsta lyxen!) och dusch och sen iväg på veckohandling. Därefter var det tänkt att jag och R skulle kasta lite disc, men jag var alldeles för trött, så det blev lite Mario Kart istället innan det var dags för middag och förberedelser inför tentafesten. Det blev nämligen lite fest här igår. Kvällen blev inte så sen för mig, men ett par energiknippen höll igång till klockan 5 i morse. Behöver jag säga att de inte dök upp på föreläsningen klockan 10 idag? ;)

Så, idag blir det ingen träning, inget plugg, inga måsten. Jag ska bara vara. Och det känns så otroligt bra.

Nu ska jag förgylla min dag med att läsa lite bloggar! :)

Inga kommentarer: