onsdag 19 augusti 2009

Mjukstart

Igår hade jag min första föreläsning som ekonomtvåa och idag så är jag ledig :) Det är ju skönt att slippa gå ut så hårt på en gång ;)
Det sägs att det ska bli toppenväder idag, men än så länge är det rätt så grått utanför fönstret. Så, en tur i spåret planerar jag in till senare idag. I övrigt så har jag tänkt fixa lite matlådor (tortilla-pizzor), städa och förhoppningsvis komponera ihop ytterligare ett gyckel. Och så hoppas jag att jag får min kurslitteratur idag

Och just det, jag måste bestämma mig idag om jag ska ha några av de bågar jag fått hem. Jag väger mellan 2 helt olika bågar (de turkosa/rosa längst ner i högra hörnet i brills-inlägget och de ovanför).

Ikväll blir det att sitta hemma och vänta på att ComHem ska komma och lämna ett digitaltv-paket. De ska dyka upp någon gång mellan 17 och 21. Lite väl lång tidsintervall tycker jag!

Men men, det är en ledig dag, så nu ska jag njuta av den!

(Och nu tycker jag också att R ska fixa så att jag kommer åt alla bilder! Jag har ju inga bilder på den här datorn...)

1 kommentar:

johanna jordgubbe sa...

sv; ja men det är ju underbart..
:)
häng med så kan du snart sticka massor..