tisdag 18 augusti 2009

Hur gick det till?

För några dagar sedan så var min involvering i Nolle-p den att jag ska jobba på 2 fester.
Nu har jag tackat nej till att jobba på ytterligare en fest, blivit fadder åt 2 nollor (som vi får träffa på faddermiddagen på måndagkväll), ställt upp på att skippa måndagens föreläsning för att förbereda middagen och blivit jyckelansvarig för densamma.
Och alldeles nyss blev jag erbjuden att ställa upp som nykter fadder för Ling-sektionen (teknologerna) under den stora utomhus-/ölfesten München hoben nästa tisdag. Jag ska bara gå runt och hålla koll på läget och få en t-shirt för besväret samt köpa biljetten för halva priset ;) Jag har hela tiden velat gå, men antalet biljetter är väldigt begränsade och då jag har föreläsning kl 8 dagen efter och dessutom ska jobba på ekonomernas Temafest kvällen efter, så är det en aning jobbigt att vara bakis. Så det här blev ju en toppenlösning!

Värst vad involverad jag blivit nu helt plötsligt...

Inga kommentarer: