fredag 21 augusti 2009

Oregelbundet

Mitt bloggande för tillfället är väldigt oregelbundet, som ni kanske märker. Förvirringen, festandet och sömnbristen är total, så det är inte det lättaste att samla tankarna för att skriva ett vettigt inlägg :)
Nu har man dock kommit in i det här med föreläsningarna igen. Tänk om bara datorn ville samarbeta lite så att man kunde skriva ut alla papper som hör till också! :P Att behöva bära med sig lagboken till varje föreläsning är kanske inte det bekvämaste, men vad har man för val om föreläsaren säger att man kommer naken om man inte har den med sig :)

Eftermiddagspass idag. Börjar 13 och slutar 15 eller 17 (beroende på om vår föreläsare tycker att dagen blir för lång eller ej). Man tycker ju att man borde hinna göra lite nytta på förmiddagen, men det verkar sitta väldigt långt in! Tog sovmorgon till 9 i morse, för att ta igen lite sömn från föregående natts knappa 5 timmars sömn. Den enda nytta jag gjort sedan dess är att ta hand om disken. Resten ignoreras till i eftermiddag ;)

Förhoppningsvis har jag något roligare att skriva ikväll. Vem vet, jag kanske delar med mig av de 2 gyckel jag skrivit för måndagens faddermiddag!

Ha en bra fredag!
Det är dags för fredags mys! Om det så är det sista jag gör...

Inga kommentarer: