måndag 17 augusti 2009

There is a first for everything

I lördags så var jag och R ute på vår sämsta discgolfrunda hittills. Därefter blev det en gemensam lådlunch hemma hos mig till ett avsnitt Lost.

När R var på väg att gå hemöver så kliade jag mig (av någon anledning) på magen och kände att jag hade något skräp i naveln. Men det gick inte bort! Så jag drog upfröken Johnsson har fått sin första fästing.p linnet och där sitter det ett mosat kryp i min navel! Men den går inte att peta bort, så jag får lite lätt panik och R får leta fram min pincett och försöka dra bort fanskapet.
Den hade en lång jäkla pinne som satt fast i min mage, vilket inte var så skönt att dra bort!

Så, ladies and gentlemen, fröken Johnsson har fått sin första fästing. I naveln på något konstigt sätt, eftersom man faktiskt bara går upprätt när man kastar discar. Och jag fick lätt panik. Och var väldigt äcklad efteråt. Lite lätt chocktillstånd sådär...

Fy fan säger jag bara...

1 kommentar:

Rosa Hemmet sa...

hello!

Stackars, stackars dig... De där djuren är fan inge FÄST-liga. haha försökte vara rolig där. men det går nästan inte att skämta om, jag lider med dig! HUGA!
Skönt att den försvann den rackaren iaf. Verkar kul det där med frisbee-golf. Vi far nå banor här i L-town. Man skulle kanske prova? :)

Kul att kika in och se att livet verkar vara riktigt nice för Sofia!
Det är mycket jag har att ta igen nu efter mitt blogg uppehåll :)

hare grejt tjejen!