onsdag 15 juli 2009

Tvärvändning

Det blev en total tvärvändning för mig igår. Jag hade ju sett fram emot popcorn, film och en grillkväll med grabbarna, men det blev inte riktigt som jag tänkt mig.
Popcornen brände jag rejält, bildöverföringen mellan datorn och tvn har helt plötsligt lagt av = ingen film och så fick jag besked att grillningen äger rum på fredag och då är jag redan uppbokad, så jag får haka på någon annan gång. Då slipper man kanske vara ensam tjej också ;)

Nu regnar det och är 25 grader. Jag ligger i soffan och läser och orkar inte riktit bry mig om alla saker som behöver packas upp och placeras på rätt ställe. Kaoset är totalt och jag vet inte var jag ska göra av alla prylar! En omorganisering krävs, men då behöver jag en skopa energi och inspiration först!

Inga kommentarer: